«Στόλισαν» τον Παύλο Χαϊκάλη: Αποκάλυψαν στον αέρα τον μισθό του

«Στόλισαν» τον Παύλο Χαϊκάλη: Αποκάλυψαν στον αέρα τον μισθό του
Στην κάμερα της εκπομπής «Σπίτι μου σπιτάκι» μου μίλησε ο Παύλος Χαϊκάλης! Ο ηθοποιός μεταξύ άλλων μίλησε και για την περίοδο όπου ήταν στο Υποργείο λέγοντας: «Πέρασα από το υπουργείο, με έκραξαν, μου φώναξαν χωρίς να καταλάβει ένας, τι προπαθούσα να κάνω εγώ στον 1μιση χρόνο όπου ήμουν!», είπε μεταξύ
άλλων….

Αυτές οι δηλώσεις ήταν αρκετές για να προκαλέσουν την έκρηξη, δικαίως βέβαια, της εκπομπής της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου, με τον Παύλο Σταματόπουλο να αναφέρει: «Δεν γίνεται να είσαι στο Υπουργείο και να κάνει και άλλα πράγματα! Όσο ήταν εκεί δεν σταμάτησε να κάνει γυρίσματα για τις σειρές στην τηλεόραση! Δεν γίνεται πρέπει να είσαι αφοσιωμένος στην πολιτική! Και μην λέτε ότι το έκανε για να πληρώσει τους λογαρισμούς του, αφού από την πολιτική έπαιρνε πάνω από 5.000 ευρώ τον μήνα…», με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου να είναι σε αμηχανία και να προσπαθεί να το δικαιολογήσει.
loading...