Τρομάξαμε να τη γνωρίσουμε: Πώς είναι σήμερα το πρώην «καuτό» κορίτσι του Θέμου, Ναστάζια Μητροπούλου;

Τρομάξαμε να τη γνωρίσουμε: Πώς είναι σήμερα το πρώην «καuτό» κορίτσι του Θέμου, Ναστάζια Μητροπούλου;
Η Ναστάζια Μητροπούλου, είναι πλέον μακριά από την Αθήνα, και μένει μόνιμα στον Γαλατά. Το κορίτσι που έγινε γνωστό από την εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη,γύρισε σελίδα στη ζωή της και αποφάσισε να εγκαταλείψει την showbiz και να αφοσιωθεί
στα ζώα της.«Εδώ στον Γαλατά περνάω υπέροχα, ζω με τη μητέρα μου, τον αδελφό μου, και τα ζώα μου. Τα αγαπώ τόσο πολύ που νομίζω αυτός είναι ο βασικός σκοπός της ζωής μου», αναφέρει χαρακτηριστικά στη Freddo. Πριν δυο χρόνια ωστόσο πέρασε δύσκολες στιγμές «ήταν η πιο δύσκολη στιγμή. Όταν η μητέρα μου ήταν στο νοσοκομείο για να κάνει επέμβαση ανοιχτής καρδιάς. Το άγχος ήταν τεράστιο, αλλά είχαμε ανθρώπους δίπλα μας και ευτυχώς όλα πήγαν τέλεια».
loading...