Η Ελιάνα τα έχωσε στη Φουρέιρα, που μιμήθηκε Πάολα, Βανδή,Καλομοίρα


Η Ελιάνα Χρυσικοπούλου αναφέρθηκε στην Ελένη Φουρέιρα που ήταν καλεσμένη στον Πέτρο Κωστόπουλο και μιμήθηκε την Δέσποινα Βανδή, την Καλομοίρα και την Πάολα!

Η Ελιάνα αρχικά άκουσε την Ελένη που είπε πως της άρεσε και είπε: «Συγγνώμη, αλήθεια μου λες; Δεν το πιστεύω ότι διαφωνούμε τόσο πολύ σε αυτό.» και πρόσθεσε: «Την είδα σήμερα και λέω γιατί να το κάνεις αυτό; Είσαι μια χαρά. Έχεις να πεις χίλια πράγματα, είσαι στο τραγούδι στην κορυφή στο ρεπερτόριο σου. Βγαίνεις και κάνεις μιμήσεις οι οποίες δεν ήταν ούτε αστείες. Και την Φουρέιρα την κάνουν, αλλά οι κωμικοί, δεν την κάνει η Δέσποινα Βανδή, δεν την κάνει η Τάμτα… Δεν λέω ότι κάνουμε μιμήσεις μόνο όσοι έχουμε ταλέντο σε αυτό, κάνουμε και όλοι οι υπόλοιποι, αλλά τα κάνουμε στις παρέες μας. Δηλαδή, ειδικά για μία συνάδελφο και μια γυναίκα συνάδελφο, το θεωρώ πάρα πολύ. Δηλαδή είναι σαν να ξεκινήσεις εσύ τώρα να πεις, ας κάνω που είμαι καλή στις μιμήσεις την Ελεονώρα Μελέτη, την Σταματίνα, την Τζένη, δεν νομίζω ότι είναι σωστό. Δεν είμαι σε μια παρέα, είμαι στην τηλεόραση, στον Κωστόπουλο.».

Και κατέληξε λέγοντας: «Δεν μου άρεσε αισθητικά καθόλου και μου φάνηκε ότι κατά κάποιο τρόπο τις κάνει σαν καρικατούρα. Είναι συνάδελφοί της. Δηλαδή, δεν τις μιμείται για να τις πετύχει ακριβώς. Μιμείται πως κάνει η μία τα χείλια της έτσι, πως στέκεται η άλλη έτσι. Νομίζω ότι για αισθητικούς λόγους δεν χρειαζόταν να το κάνει δημόσια. Να το κάνει στις παρέες της. Δεν είπα ότι το έκανε για να τις κράξει, απλά έτσι όπως βγαίνει, που λέει ότι η μία κάνει τον ποπό της, η άλλη κάνει τα χείλια της, η άλλη κάνει τα μαλλιά της».



ΠΗΓΗ : Gossip-tv.gr
loading...