Η Βίκυ Χατζηβασιλείου ξαναχτυπά! Τι αποκαλύπτει για Μενεγάκη, Κοντομηνά και Λαζόπουλο; Θα ξαφνιαστείτε…


Τα λέει «χύμα και τσουβαλάτα» πολλά χρόνια τώρα και δεν μασάει τα λόγια της… Η Βίκυ Χατζηβασιλείου φωτογραφίζεται σε γιορτινή ατμόσφαιρα για το Youweekly.gr και κάνει απολογισμό μιας πολύ πετυχημένης τηλεοπτικής χρονιάς που πέρασε, ενώ για πρώτη φορά στέλνει και εκείνη το δικό της πακέτο… Ποιος είναι ο παραλήπτης;

από την Τζώρτζια Συρίχα…

Είπες τις προάλλες ότι έχεις δεχτεί κρούση για συνεργασία. Βγαίνει η Καινούργιου και λέει: «Πρέπει ένα πρόσωπο να τιμάει το κανάλι του και να μην κάνει δηλώσεις. Και άλλοι πετυχημένοι παρουσιαστές έχουν δεχτεί προτάσεις και δεν το λένε»… Σε στοχοποίησαν ακόμα μια φορά…

«Σιγά… Επειδή η Κατερίνα είπε τη γνώμη της έγινα στόχος; Ούτε κατά διάνοια. Απλώς κατάλαβε λάθος. Εγώ δεν έκανα συζήτηση με κανένα κανάλι. Ήρθε ένα ενδιάμεσο πρόσωπο και μου είπε ότι ενδιαφέρονται για εμένα από το τάδε κανάλι. Ήταν μια ανεπίσημη κρούση. Ξέρω πολύ καλά ελληνικά και τι λέω. Άλλοι που δεν ξέρουν, δεν το κατάλαβαν… Είναι δικό τους πρόβλημα, όχι δικό μου.»

Έκανες συζητήσεις με άλλα κανάλια; Μπήκες στη διαδικασία να έχεις μια πισινή;

«Δεν έκανα συζήτηση με κανένα κανάλι ποτέ. Κάποιος με προσέγγισε, αλλά μέχρι εκεί, δεν έκανα επίσημη συζήτηση, δεν το επέτρεψα άλλωστε.»

Είσαι πιστή και αφοσιωμένη στο κανάλι και στον εργοδότη σου μέχρι τέλους;

«Εννοείται… Εγώ είμαι η πρώτη από όλους αυτούς που βλέπεις τους παρουσιαστές στον ALPHA, είμαι η πιο παλιά, πριν ακόμα και από τον κ. Κοντομηνά, πριν τον Λάκη, την Ελένη, τη Νικολούλη. Όμως θα είμαι η τελευταία που θα εγκαταλείψω το καράβι άμα βυθιστεί…»

Ποιο ήταν το λάθος του Λάκη που τον κατέκρινες;

«Δεν κατέκρινα κανέναν. Είπα για τον Λάκη ότι είναι ένας εξαιρετικός επαγγελματίας, διαφωνώ όμως με την τακτική που έχει να χρησιμοποιεί την εκπομπή του για να κάνει πολιτική προπαγάνδα.»

Πάντα αυτό δεν έκανε;

«Όχι πάντα. Τώρα ήταν μια εκπομπή στήριξης του ΣΥΡΙΖΑ.»
loading...