Δήμος Βερύκιος για Λάκη Λαζόπουλο: «Αυτά τα καλιαρντά εμένα δεν μου αρέσουν»

lazopoulos1-682x384
«Αυτά τα καλιαρντά εμένα δεν μου αρέσουν. Αυτό που ήταν να πω στον Λάκη, του το είπα. Τέλος».
Για όλα μίλησε ο Δήμος Βερύκιος στην εκπομπή Αποκαλυπτικά και τον Γιώργο Μπέζα. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η αναφορά του στον Λάκη Λαζόπουλο. Ο δημοσιογράφος ξεκαθάρισε τη θέση του, αφήνοντας, ωστόσο, και σαφείς αιχμές.

«Εγώ δεν ρίχνω συντροφικά μαχαιρώματα. Εμένα ο Λάκης ως θεατράνθρωπος, ως άνθρωπος με θηλυκό μυαλό στη σκέψη, παράγει το μυαλό του, από τη δεκαετία του ’80 με συντρόφευε. Ήταν συνοδοιπόρος μου. Η σκέψη του και η σκέψη μου είχαν ένα κοινό πέρασμα από τον μάταιο τούτο κόσμο. Πάντα με σαγήνευε, μέχρι πρόσφατα. Όταν έναν άνθρωπο τον αγαπάς και τον εκτιμάς, και στο διάβα της ζωής βλέπεις ότι κάνει πράγματα που δε συμφωνείς, οφείλεις κατάματα να του τα λες, όχι πίσω από την πλάτη του. Αυτά τα καλιαρντά εμένα δεν μου αρέσουν. Αυτό που ήταν να πω στον Λάκη, του το είπα. Τέλος», δήλωσε ο Δήμος Βερύκιος.
loading...